Philips 5500 series 32 PFL 5507 H/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5500 series 32 PFL 5507 H/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

JanJJJ 27-09-2013

Geluidskwaliteit prima voor flatscreen tv. Niet te vergelijken natuurlijkmet een hifi installatie, dus dat doe ik dan ook niet. Mooi strak design. Wel jammer dat een aan/uitschakelaar ontbreekt, vindt het niet prettig om de tv altijd op standby te laten staan.
Na ruim een jaar nog steeds last van een probleem: soms gaat hij spontaan uit, gaat dan weer aan en bijna alle zenders zijn verdwenen. Heb steeds de nieuwste software maar tot op heden schiet het niet op. Al twee keer met Philips contact opgenomen. Drie keer is scheepsrecht???

JanJJJ 15-01-2014

Bij de derde keer is met Philips afgesproken dat de TV wordt opgehaald en gerepareerd. De chauffeur had zelf transportmateriaal meegenomen. Prima verzorgd dus.
Maar na drie weken kreeg het verhaal een rare wending. Ik werd gebeld door iemand van Technorep. Zij belden namens Philips en zij gaven aan dat het niet duidelijk was of en wanneer de Duitse maatschappij die voor Philips repareert (RTS) de TV zou retourneren. Als ik aangaf bij wie de TV was gekocht kreeg ik het geld terug en mocht ik daar een nieuwe kopen. Apart verhaal. RTS failliet? Kon TV niet gerepareerd worden? Philips zou met twee weken contact met mij opnemen.
Dat is nu vijf weken geleden. Ik heb zelf al gebeld maar de klantenservice kon niet verder helpen. Het is wachten tot Philips belt. Inmiddels ben ik de TV al 8 weken kwijt. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

WBruin 14-11-2012

Erg goede televisie, prima beeld en erg scherp, zeker voor die prijs. 3D werkt goed met de brillen op. Bij opstarten moet ook de "computer" worden gestart, dus even wachten. Hij doet het ook op internet, via WIFI. Zijn er tevreden over.

vlisterik 13-09-2012

Deze tv voor familie gekocht en geinstalleerd.
Het is een leuke televisie.
Een groot minpunt:
Na het kijken via de schotel en het kastje uitzetten krijg je de melding: "geen video-signaal" en daarna kom je met geen mogelijkheid meer bij internet via de smart tv knop. Je moet de stroom er dan een poosje afhalen.
Daarom is deze tv een afraden wat mij betreft.
Als smart werkt, is het erg leuk en werkt het goed.

Rik1990 27-08-2012

Ik heb deze tv vandaag binnen gekregen. Vrijdag besteld via bol.com in de aanbieding en na het weekend bezorgd. Prima service.

Over de duurzaamheid kan ik niks zeggen omdat ik hem nog geen dag bezit. Voor de rest is het een top tv'tje. Het geluid is voor een tv prima, maar het kan niet heel hard. Wel hard genoeg ;)

Het beeld is super. Had voorheen een samsung lcd tv, maar LED is een super investering. Zonder 3D functies lijkt het al alsof je deel neemt aan een film. Het is haarscherp alleen heb ik het idee dat bij een sneller bewegend beeld het iets vervaagd. Waarschijnlijk is dit met instellingen te verhelpen.

Deze tv heeft alle mogelijkheden die perfect werken. 3D heb ik nog niet kunnen testen (geen brillen), maar het internet werkt prima. Dan voornamelijk via de apps. Via de browser is niet optimaal, maar facebook, youtube, dumpert, uitzending gemist e.d. werken prima via een app. Ook video's van je laptop naar de tv overbrengen werkt prima. De eerste minuut gaat wat schokkend, maar dan doet hij het vloeiend evenals vanaf een externe hardeschijf.

De tv is eenvoudig te bedienen, maar is soms wat traag. Ik vind het niet storend, maar zoals het opstarten duurt iets langer dan normaal. Ik maak gebruik van een digitale ontvanger dus het zappen gaat net zo snel als de ontvanger kan. Ik heb geen CAM voor de CI+ dus dat heb ik niet getest.

Ten slotte de vormgeving. Ik vind het er gelikt uitzien. Het voelt stevig aan en aluminium ziet er gewoon mooi uit. Niet dat ik samsung niet mooi vind. Bij het uit de doos halen viel al op dat de voet opzich al veel weegt, wat een goed gevoel geeft over de degelijkheid. Natuurlijk is de vormgeving voor ieder een persoonlijke kwestie.

Al met al ben ik na een dag dik tevreden met de aankoop en dat terwijl ik geen fan ben van Philips. In het verleden problemen met Philips producten gehad, maar ik heb er goede hoop op dat het met deze tv goed gaat komen.